Fick så tråkigt..

Javisst, jag fick tråkigt i väntan på att åka till skolan. Åker inte förrän en halvtimme, tror jag. Men när mamma är sjuk, så kan man åka hur sent som helst.. o:  Om man bara inte märker att en viss dammsugare ätit upp en strumpa i hallen. *Titta på dammsugare* Hur som helst, så kan det bli ganska kul idag. :'> Venne vad Laura håller på med idag, ska se när jag kommit hem. För hon sitter då inte vid datan klockan 7 på morgonen. o:  Jag tror hon vaknade nyss.. Hoppas hon får mitt meddelande om bloggen. Det kan bli jättekul att få knappra på datorn om sina dagar, med väntan på besökare..   Ja, men vem vill inte bli en bra bloggare?

Min hejdåtext 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0