Tja! 8)

Nu är bloggen skapad. ;)

Här ska både Laura och Bella blogga. :3 Nu ska jag till skolan snart.. :3  Undrar om Laura har vaknat. Jag ska nog ge lösenordet till henne efter skolan idag. Vi ville testa hur bloggning är, och ni får ursäkta lite mer knasigheter än på mer seriösa bloggar. Bella kollar på Quack Pack på Disney XD, ganska kul. :3 Helt mulet ute, och ska kolla hur kallt det är.. hela 15 grader! Och ändå ser det jättekallt ut där. Jag ska ha bild i skolan idag, det måste jag berätta, höhö. Okej, ska ännu säga, att våra knasigheter om vårt verkliga liv är inte ännu, så var beredd på att trilla ifrån stolen. o__x'  Men vårt verkliga liv är inte överdrivet, eftersom vi vill vara ändå en del seriösa. Laura skriver mer knasiga grejer redan i början, så.. x_x'  Okej, men jag ska lämna er ifred nu. :'3  Vi bloggar senare - Vi hörs!

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0